Rubriky
Volná místa

Volné místo: Zákaznická podpora pro Knihobot

Co dělá Knihobot?

♻️ Vracíme knihy do oběhu
📚 To se nám povedlo už u více než 400 000 knih
❤️ Využívá nás přes 100 000 zákazníků
👷‍♀️ Pracuje u nás 30 lidí na plný úvazek a přes 100 brigádníků

Knihobot je e-shop s knihami z druhé ruky, který lidem pomáhá dostat znovu do oběhu přečtené knihy. Jsme nejjednodušší způsob, jak knížky prodat. Do práce zapojujeme nové technologie. Více o nás najdeš na knihobot.cz a na blogu blog.knihobot.cz

Náplň práce zákaznické podpory

  • Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky
  • Řešení reklamací a vrácených balíků
  • Podpora našeho expedičního týmu při řešení nesrovnalostí v objednávkách

Zákaznická podpora spolupracuje s expedicí a je nápomocná při řešení nejrůznějších požadavků, od změny doručovací adresy přes kontrolu stavu knih až po popletené objednávky. A v neposlední řadě dostává a sdílí s ostatními pochvaly od zákazníků Knihobotu 🙂

Co je potřeba

  • Dobré komunikační schopnosti – v ústní i písemné formě
  • Znalost německého jazyka (alespoň na úrovni B2)
  • Samostatnost a pečlivost
  • Dochvilnost a spolehlivost
  • Pevné nervy a občas řádnou dávku kreativity při odbavování nestandardních dotazů a požadavků

Nejedná se pouze o kancelářskou práci za počítačem. Musíš chápat fungování celého Knihobotu a porozumět procesům přijímání a následného zpracovávání knížek. Všechno okolo objednávek tě naučíme, ať dokážeš dobře poradit, pomoci a případně vyřešit potřeby zákazníků.

Co ti nabídneme

  • Smlouvu na HPP
  • Práci na 12hodinové směny a krátký / dlouhý týden
  • Mzdu 180 Kč za hodinu po zapracování, 140 Kč za hodinu ve zkušební době
  • Pracoviště s dobrou dostupností, hned vedle stanice metra (Kolbenova, Praha)
  • VIP ceník při prodeji vlastních knih v Knihobotu
  • Nástup ihned

Jak se přihlásit? Jednoduše. Prosíme o vyplnění tohoto formuláře: https://app.pipefy.com/public/form/weg7tCXU